Wat rekenen jullie per taart?

Voor al het andere wat je niet kwijt kan op het forum
Plaats reactie
Wendytaart
Berichten: 34
Lid geworden op: 01-06-2011 23:10

Wat rekenen jullie per taart?

Bericht door Wendytaart » 22-06-2011 22:14

Hallo,
ik bak tot nu toe alleen voor vrienden en familie, maar ik krijg steeds meer "vrienden" die taarten willen!
Wat rekenen jullie voor vrienden die jullie goed kennen?? Kostprijs?? En weet iemand wat ongeveer de kostprijs van een taart is??
En wat rekenen jullie voor onbekenden??

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-06-2011 23:58

Als je alleen de kostprijs wilt berekenen zit je met een euro pp goed. Zeg het er ook bij dat je alleen de kostprijs bereken, want dan willen ze ook nog wel een fooitje erbij doen ;) kan je daarvan weer leuke nieuwe uitstekers ofzo kopen.

Toen ik in het begin voor andere ging bakken vroeg ik ook maar 1 euro pp, of het nou bekenden of onbekenden waren.
Mijn bedoeling was om zo allerlei taarten te kunnen beoefenen zonder dat het me geld zou kosten.
Enne... kreeg echt leuke fooien!

Maar ik weet niet wat andere meiden vroegen als beginnende taartenhobbist.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 23-06-2011 08:03

ik berekende alleen de kostprijs.
Nog steeds overigens voor echte vrienden en goeie familie.
Dan reken ik van te voren uit wat ik allemaal nodig heb.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 23-06-2011 08:53

Ik sluit me hierbij aan. Voor een euro p.p. kom je een heel eind. In sommige gevallen zul je er ook zelfs aan overhouden.
Ik heb via een ander taartenforum ook ooit eens een excel bestand gekregen, een erg handig hulpmiddel om uit te rekenen wat je taart nu precies kost (tot de de stroom voor je oven/mixer aan toe!). Als je wil kan ik het wel naar je mailen.

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 23-06-2011 08:57

nou Petra die zou ik ook wel willen hebben van je.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 23-06-2011 09:05

Stuur me maar een pb'tje met je mailadres, dan stuur ik hem naar je op.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 23-06-2011 09:05

Petr@ schreef:Ik sluit me hierbij aan. Voor een euro p.p. kom je een heel eind. In sommige gevallen zul je er ook zelfs aan overhouden.
Ik heb via een ander taartenforum ook ooit eens een excel bestand gekregen, een erg handig hulpmiddel om uit te rekenen wat je taart nu precies kost (tot de de stroom voor je oven/mixer aan toe!). Als je wil kan ik het wel naar je mailen.
Ja idd soms hoe je er ook nog iets aan over als je een euro pp vraagt.

Ik heb dat excel bestand ook, heb het alleen idd in het begin gebruikt, het kan idd een handig hulpmiddel zijn ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 22-08-2011 17:26

Petr@ schreef:Ik sluit me hierbij aan. Voor een euro p.p. kom je een heel eind. In sommige gevallen zul je er ook zelfs aan overhouden.
Ik heb via een ander taartenforum ook ooit eens een excel bestand gekregen, een erg handig hulpmiddel om uit te rekenen wat je taart nu precies kost (tot de de stroom voor je oven/mixer aan toe!). Als je wil kan ik het wel naar je mailen.
Hallo petra kan ik het exel bestand ook van je krijgen dank u wel. Mijn email adres is leginie8@hotmail.com

thanx
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

Plaats reactie