Hoe verpakken jullie een stapeltaart?

Voor al het andere wat je niet kwijt kan op het forum
anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 22-08-2011 17:44

Miranda schreef:
anne schreef:Ik geef mijn taarten apart mee in taartdozen en leg ze wel uit hoe dat gestapelt moet worden...iedere taart eigen taartdoos dus.
Meen je dat nou? Maar dan kan je ze toch nooit heel mooi afwerken?
ik heb altijd taarten gehad die op zo een standaard moeten en een paar keer dat ze dat zelf moeten doen, en idd op mekaar leggen, maar dat was geen probleem. De taart was wel afgewerkt en dat was voor familie,dus da ging wel goed .
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-08-2011 18:08

anne schreef:
Miranda schreef:
anne schreef:Ik geef mijn taarten apart mee in taartdozen en leg ze wel uit hoe dat gestapelt moet worden...iedere taart eigen taartdoos dus.
Meen je dat nou? Maar dan kan je ze toch nooit heel mooi afwerken?
ik heb altijd taarten gehad die op zo een standaard moeten en een paar keer dat ze dat zelf moeten doen, en idd op mekaar leggen, maar dat was geen probleem. De taart was wel afgewerkt en dat was voor familie,dus da ging wel goed .
als het op een etagere is, lever ik het ook apart aan, maar stapeltaart, stapel ik zelf zodat ik het ook netjes kan afdecoreren,
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 22-08-2011 21:27

Je kan ook een "gewone" taart doos nemen en dan de ene horizontaal en de andere verticaal in elkaar zetten, taart erin en afsluiten met hhfolie of aluminiumfolie.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-08-2011 21:43

sylvia schreef:Je kan ook een "gewone" taart doos nemen en dan de ene horizontaal en de andere verticaal in elkaar zetten, taart erin en afsluiten met hhfolie of aluminiumfolie.
Zo heb ik het idd ook wel eens eerder gedaan ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 24-08-2011 10:53

Ik gebruik altijd 2 dozen. Een set voor de boven- en onderkant en een set voor de zijkanten.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 24-08-2011 11:11

Dat is idd ook een praktisch idee Petra!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie