Hoe verpakken jullie een stapeltaart?

Voor al het andere wat je niet kwijt kan op het forum
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Hoe verpakken jullie een stapeltaart?

Bericht door Miranda » 22-07-2011 13:42

Ik was eens benieuwd naar hoe jullie een stapeltaart verpakken en meegeven aan de klant?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 22-07-2011 20:08

Of op een dik onderbord met doorzichtig folie eromheen... ... ...of in een grote doos :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-07-2011 20:24

Linda schreef:Of op een dik onderbord met doorzichtig folie eromheen... ... ...of in een grote doos :wink:
bedoel je dan een gewone doos of een taartdoos?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 22-07-2011 20:25

Miranda schreef:
Linda schreef:Of op een dik onderbord met doorzichtig folie eromheen... ... ...of in een grote doos :wink:
bedoel je dan een gewone doos of een taartdoos?
Een taartdoos :wink:, waar ik tegenwoordig borg voor vraag, omdat anders toch mensen de (taart)doos toch niet terug geven, terwijl ik daar wel altijd om vraag.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-07-2011 20:31

Linda schreef:
Miranda schreef:
Linda schreef:Of op een dik onderbord met doorzichtig folie eromheen... ... ...of in een grote doos :wink:
bedoel je dan een gewone doos of een taartdoos?
Een taartdoos :wink:, waar ik tegenwoordig borg voor vraag, omdat anders toch mensen de (taart)doos toch niet terug geven, terwijl ik daar wel altijd om vraag.
Heb je dan van die speciale grote, hoge kartonne taartdoos?
Of bedoel je iets anders?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 22-07-2011 20:52

Speciale grote, hoge kartonnen taartdoos bedoel ik dan inderdaad :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-07-2011 20:59

Linda schreef:Speciale grote, hoge kartonnen taartdoos bedoel ik dan inderdaad :wink:
ooh ja die zijn prijzig!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 22-07-2011 21:17

[/quote]ooh ja die zijn prijzig![/quote]

Weet jij andere taartdozen die goedkoper zijn, maar wel hoog genoeg b.v. Om een barbietaart in te doen?!?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 22-07-2011 22:39

Ik verhoog altijd mijn taartdozen voor bv een stapeltaart of een barbietaart dmv of kartonnenstroken vertikaal in elke hoek plaatsen, of lange sateprikkers in elke hoek plaatsen. Dan kan de deksel er bovenop en als ik veel kijkruimte ertussen heb, pak ik het nadat de klant het gezien heeft nog in met hhfolie.

Ik hoop dat mijn uitleg een beetje te snappen is, anders maak ik hiervan wel een keertje een howto :lol: of je moet een keertje bij me langs komen ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

anne
Berichten: 1462
Lid geworden op: 19-08-2010 22:21

Bericht door anne » 22-08-2011 17:29

Ik geef mijn taarten apart mee in taartdozen en leg ze wel uit hoe dat gestapelt moet worden...iedere taart eigen taartdoos dus.
Een dag niet gelachen , is een dag niet geleefd!

Plaats reactie