hoe de taart bewaren?

Voor al het andere wat je niet kwijt kan op het forum
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-08-2011 22:13

Goede tip Monica.
Ik heb mijn horeca koelkast moeten aanschafen omdat ik mijn bedrijf ervan heb gemaakt.
Dus een taart dan in eigen koelkast zetten (tussen andere etenswaren) is dan niet toegestaan.
Heb toen lang getwijfeld tussen een gewoon klein koelkastje of een horecakoelkastje, voor dat laatste heb ik gekozen, ook omdat deze een glazen deur heeft en dat vond ik wel erg leuk als daar zo'n taart in staat en mensen komen die ophalen ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 14-08-2011 12:22

Miranda schreef:Goede tip Monica.
Ik heb mijn horeca koelkast moeten aanschafen omdat ik mijn bedrijf ervan heb gemaakt.
Dus een taart dan in eigen koelkast zetten (tussen andere etenswaren) is dan niet toegestaan.
Heb toen lang getwijfeld tussen een gewoon klein koelkastje of een horecakoelkastje, voor dat laatste heb ik gekozen, ook omdat deze een glazen deur heeft en dat vond ik wel erg leuk als daar zo'n taart in staat en mensen komen die ophalen ;)
Heel goed Miranda, is nog steeds een van mijn dromen, helaas totaal geen plek in dit kleine huisje....maar ooit!!!! :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 14-08-2011 12:51

crunchie schreef:
Miranda schreef:Goede tip Monica.
Ik heb mijn horeca koelkast moeten aanschafen omdat ik mijn bedrijf ervan heb gemaakt.
Dus een taart dan in eigen koelkast zetten (tussen andere etenswaren) is dan niet toegestaan.
Heb toen lang getwijfeld tussen een gewoon klein koelkastje of een horecakoelkastje, voor dat laatste heb ik gekozen, ook omdat deze een glazen deur heeft en dat vond ik wel erg leuk als daar zo'n taart in staat en mensen komen die ophalen ;)
Heel goed Miranda, is nog steeds een van mijn dromen, helaas totaal geen plek in dit kleine huisje....maar ooit!!!! :D
Mijn huis of zeg maar mijn keuken is ook maar klein, maar moest hiervoor ruimte creeëren :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 14-08-2011 12:52

trouwens... het enige nadeel van deze koelkast is dat de temperatuurknop aan de achterkan zit en ik heb het in een (inbouw)kast staan. Dus het was ff zoeken naar de juiste temperatuur. Maar als die er eenmaal is, hoef je natuurlijk ook niet meer aan die knop te zitten ;)

En er zit geen verlichting binnenin, aan de ene kant jammer als er een taart in staat, aan de andere kant als er verlichting in zou zitten zou je altijd zo'n lichtbak in je keuken hebben gezien er een glazen deur in zit.

Mocht je trouwens ooit nadenken over zo'n koelkast(je) heb ik nog wel een goed adresje voor je ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

crunchie
Berichten: 290
Lid geworden op: 19-08-2010 22:31

Bericht door crunchie » 15-08-2011 18:56

Miranda schreef:trouwens... het enige nadeel van deze koelkast is dat de temperatuurknop aan de achterkan zit en ik heb het in een (inbouw)kast staan. Dus het was ff zoeken naar de juiste temperatuur. Maar als die er eenmaal is, hoef je natuurlijk ook niet meer aan die knop te zitten ;)

En er zit geen verlichting binnenin, aan de ene kant jammer als er een taart in staat, aan de andere kant als er verlichting in zou zitten zou je altijd zo'n lichtbak in je keuken hebben gezien er een glazen deur in zit.

Mocht je trouwens ooit nadenken over zo'n koelkast(je) heb ik nog wel een goed adresje voor je ;)
Zet je toch een mooie spot op als er een mooie taart in staat :D

Maarre waar heb je dan je mooie koelkast staan?
Oh en adresjes altijd welkom hoor. Heb je ook niet toevallig een adres voor proffesionele oven????? Wel 2de handsje aub want man wat zijn die krengen duur!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 15-08-2011 19:03

crunchie schreef:
Miranda schreef:trouwens... het enige nadeel van deze koelkast is dat de temperatuurknop aan de achterkan zit en ik heb het in een (inbouw)kast staan. Dus het was ff zoeken naar de juiste temperatuur. Maar als die er eenmaal is, hoef je natuurlijk ook niet meer aan die knop te zitten ;)

En er zit geen verlichting binnenin, aan de ene kant jammer als er een taart in staat, aan de andere kant als er verlichting in zou zitten zou je altijd zo'n lichtbak in je keuken hebben gezien er een glazen deur in zit.

Mocht je trouwens ooit nadenken over zo'n koelkast(je) heb ik nog wel een goed adresje voor je ;)
Zet je toch een mooie spot op als er een mooie taart in staat :D

Maarre waar heb je dan je mooie koelkast staan?
Oh en adresjes altijd welkom hoor. Heb je ook niet toevallig een adres voor proffesionele oven????? Wel 2de handsje aub want man wat zijn die krengen duur!
In mijn keukentje naast mijn werktafel ;)

Ik ga ff voor je opzoek en dan pm ik je wel.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie