Help

Voor al het andere wat je niet kwijt kan op het forum
Plaats reactie
brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Help

Bericht door brenda » 28-08-2012 18:36

Zit met een groot probleem ,daarom leg ik het jullie voor .
Sinds de warme dagen lukt mij niet meer om de slagroom stijf te kloppen, je zou idd denken dat het door het warme weer zou komen maar helaas.Ben bij mijn schoonmoeder geweest om haar mixer want dacht dat het daar aan zou liggen , maar dat is het ook niet .
Verschillende merken geprobeert van goedkoop tot duur maar helaas .
Het frapante is dat het mijn man ook niet meer lukt , mijn dochter kon het ook niet meer .
Terwijl het ons altijd goed lukt.Heel frustrerend :? Na 10 mislukte pakjes stop ik ermee.
Slagroom klop ik als volg; slagroom in de mix kom met wat suiker erbij en dan op de hoogste snel klopppen, ik stop wanneer ik denk dat het goed is en dat is als volg , als ik de kom op zijn kop hou en de slagroom blijft hangen. maar dat is het net, wanneer het zover is gaat het lijkt wel schiften.Komt er water bij en dan wordt het klontjes. Dan ben ik vlgs mij boter aan het kloppen.
Kunnen jullie mij nog volgen , wie o wie kan mij helpen dit raadsel op te lossen.
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 28-08-2012 19:47

:roll: :bagonhead:
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 28-08-2012 20:19

Mama_Angela schreef::roll: :bagonhead:
hihihi zo denk lk er ook over
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 28-08-2012 20:22

:lol:
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 29-08-2012 09:08

Als je te lang klopt dan gaat het idd schiften en klonteren.

Klop je trouwens wel in een metalen kom? Deze vooraf even koud zetten.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 29-08-2012 11:10

Miranda schreef:Als je te lang klopt dan gaat het idd schiften en klonteren.

Klop je trouwens wel in een metalen kom? Deze vooraf even koud zetten.
Dat klopt Miranda , maar dat is het nou juist .Vlgs mij moet de slagroom stijf zijn en dat word ie absoluut niet. Het blijf slappe prut , je kan geen pieken maken met de slagroom, snappie of ben ik te kritisch .
Wil binnenkort een slagroom taart maken , maar dan loop de slagroom direct van de taart af en in spuitzak doen helpt ook niet want langs de bovenkant doe je het erin en langs ondere gelijk er weer uit :?
Ik doe het in een metalen kom , zal zeker proberen om de schaal van tevoren koud zetten.Kijken hoe dat ga. Bedankt voor de Tip
mamavan4

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 29-08-2012 11:41

Gebruik je wel klopfit of het stijf te krijgen? Bij dit soort taarten is dat zeker een must have.

Wat ik zelf ook weleens doe is slagroom maken van klopklop. Kan nooit mislukken ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 29-08-2012 21:16

Miranda schreef:Gebruik je wel klopfit of het stijf te krijgen? Bij dit soort taarten is dat zeker een must have.

Wat ik zelf ook weleens doe is slagroom maken van klopklop. Kan nooit mislukken ;)
Oke , klopfit gebruiken .Dat gebruik ik idd niet , ga dit morgen gelijk kopen en uit proberen.
En klopklop dan ook gelijk kopen,
thanks miranda,
Je hoor nog van mij.
mamavan4

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 29-08-2012 22:49

yw en succes!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie