workshop taart (voor degene die workshops geven)

Voor al het andere wat je niet kwijt kan op het forum
Plaats reactie
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

workshop taart (voor degene die workshops geven)

Bericht door Miranda » 09-10-2010 09:52

Ik ben eens benieuwd hoe jullie (voor degene die workshops geven) een workshop houden?
Ik neem zelf altijd een biscuit mee zodat ik het voor kan doen hoe je moet snijden, vullen, afsmeren, bekleden enz en nu is het nog steeds voor gekomen dat ik deze nadien ook kon decoreren voor een taartopdracht die ik dan had staan.
Maar nu geef ik morgen een workshop stapeltaart en heb hiervoor geen opdracht staan, dus zit ik zelf met een stapeltaart, die eten wij met z'n 2e (en een half) nooit helemaal op.

Dus vroeg me af, nemen jullie voor jezelf ook een workshoptaart mee, of gebruiken jullie een dummie of leggen jullie uit en doen je bepaalde handelingen voor met een biscuit van een workshopdeelnemer? Of doen jullie het helemaal anders?

Ben erg benieuwd... :roll:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 09-10-2010 16:43

mijn vriendin geeft ook workshop en ik ga ooit wel eens mee als de groep te groot is
Wij doen dan gewoon iedere keer bij een deelnemer iets voor
Dus zelf geen taart!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 09-10-2010 16:45

Chelly schreef:mijn vriendin geeft ook workshop en ik ga ooit wel eens mee als de groep te groot is
Wij doen dan gewoon iedere keer bij een deelnemer iets voor
Dus zelf geen taart!!!
Ja daar zit ik dus ook aan te denken en te twijfelen. Het is natuurlijk mooi wanneer je tijdens een workshop ook gelijk een opdrachttaartje kan maken :D maar wanneer dat niet het geval is.... tja wat moet je dan met die taart haha
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 09-10-2010 16:47

ja daarom en er zit er altijd wel 1tje bij die of het niet zo onder de knie krijgt of er niet zon zin in heeft :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 09-10-2010 16:52

Chelly schreef:ja daarom en er zit er altijd wel 1tje bij die of het niet zo onder de knie krijgt of er niet zon zin in heeft :D
Mijn man is er niet mee eens, gaf hij net aan... want hij had wel zin in een stuk taart haha.
Dus ik denk dat ik gewoon een klein taartje bak, deze gebruik om de eerste handelingen voor te doen. De 2de laag is immers hetzelfde en dan laat ik de deelnemers het stapelen en heb ik mijn gezinnetje weer blij gemaakt met een mini-taartje haha
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 09-10-2010 16:56

oohh dan probleem opgelost
hier lusten alleen de kids het en die gaan ervan stuiteren teveel suiker hahaha

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 09-10-2010 17:18

Chelly schreef:oohh dan probleem opgelost
hier lusten alleen de kids het en die gaan ervan stuiteren teveel suiker hahaha
:lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 09-10-2010 17:38

Ik maak zelf alle workshoptaarten, en ik doe alles voor op mijn eigen taart.
Als iemand hulp nodig heeft doe ik nog e.e.a. voor op haar taartje en verder probeer ik alleen tips, aanwijzingen en advies te geven, zodat ze zelf een taart leren maken.
Als het echt niet gaat wil ik best helpen natuurlijk, maar ik vind het belangrijker dat ze leren hoe iets wel en niet werkt, dan dat ze met een perfecte taart naar huis gaan.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 09-10-2010 17:54

Suikertaartjes-Suuz schreef:Ik maak zelf alle workshoptaarten, en ik doe alles voor op mijn eigen taart.
Als iemand hulp nodig heeft doe ik nog e.e.a. voor op haar taartje en verder probeer ik alleen tips, aanwijzingen en advies te geven, zodat ze zelf een taart leren maken.
Als het echt niet gaat wil ik best helpen natuurlijk, maar ik vind het belangrijker dat ze leren hoe iets wel en niet werkt, dan dat ze met een perfecte taart naar huis gaan.
Ja zou doe ik het ook. Bedankt voor je advies ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 11-04-2011 21:07

'k neem niets voor mezelf mee ben alleen bezig met uitleggen of als er hulp nodig is :wink:

Plaats reactie