Hobby of zelfstandigonderneming?

Voor al het andere wat je niet kwijt kan op het forum
taartwens
Berichten: 185
Lid geworden op: 16-04-2012 20:48

Bericht door taartwens » 21-04-2012 16:22

Zo heb ik het ook altijd gedaan Miranda, maar ik vind zelf dat ik er behoorlijk tijd aan kwijt ben. Rijd nu langs de bakker als ik uit m'n werk kom, en haal m'n kapsels op. Zo bijzonder lekker en geweldig vind ik de kapselmix van funcakes e.d. niet.

Ik heb de afspraak met de bakker dat ik verse kapsels krijg en hij gaf ook toe dat hij ze ook uit de vriezer mee kon geven. Ik kom uit een klein dorp en een slechte naam heeft hij zo te pakken, zo hij zelf zei. Ik ken genoeg meiden die net zo werken. Daarbij is het ook nog is een stuk goedkoper dan zelf bakken. Voor een kapsel van 24 cm betaal ik 2,80. Daar wil ik de rotzooi en afwas niet voor hebben. En zo maakt iedereen z'n eigen keuzes :wink:

Als je geheel volgens de regels wilt werken heb je een aparte ruimte nodig, en ik durf wel te zeggen dat er bijna niemand is, die speciaal voor het taarten bakken een aparte ruimte, oven, koelkast e.d. heeft.
Voor elke wens een taart van Taartwens!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 21-04-2012 18:49

aparte ruimte niet, maar wel aparte werkruimte/tafel en aparte koelkast. En ja dat heb ik allemaal wel als bedrijf.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie