zou je dat nou wel doen,

Show hier je creaties van bruidstaarten en speciale gelegenheidstaarten (o.a. jubiliumtaarten, samenlevingstaarten, geboortetaarten e.d.), cupcakes en koekjes
Plaats reactie
brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

zou je dat nou wel doen,

Bericht door brenda » 07-03-2013 22:46

Tja als ik iets in mijn hoofd heb, wil ik het ook proberen. Zo eigenwijs dat ik ben en daar kunnen enkele over mee kletsen :wink:
Het had beter gekunt , zie zeker verbeteringspuntjes .
Maar ze waren er heel erg blij mee.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Laatste foto is een rommeltje ,tafel was te klein en zag later dat de letter verschoven waren , dacht dat ik ze toch echt had vast geplakt .
Heb in iig veel geleerd waar ik op moet letten, maar sta altijd open voor advies.
Baal nog steeds ,dat het niet lukt om de foto's goed erop te krijgen .Denk je dat ze om gedraaid zijn komen ze er nog zo op . Dus tips hiervoor ook zeer welkom.
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 07-03-2013 23:46

Ik vind hem super geworden vooral al die sterretjes in die bal whahaha :P
Nee hoor grapje :D
Ik weet precies natuurlijk wat je bedoelt maar je idee is toch wel heel dichtbij het eind resultaat gekomen vind ik!!

Ik heb je foto`s ff gedraaid, zal je binnenkort wel ff een stoom cursus geven haha
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 08-03-2013 08:40

Ik vindt de decoratie erg leuk!!!
Maar... vind de taart erg laag en niet mooi straks, daarmee bedoel ik, het loopt allemaal wat rond en niet strak plat.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 08-03-2013 08:41

Ik ga wel even de taart verplaatsen naar geboorte taarten ipv seizoens & feestdagtaarten ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 08-03-2013 11:05

Mama_Angela schreef:Ik vind hem super geworden vooral al die sterretjes in die bal whahaha :P
Nee hoor grapje :D
Ik weet precies natuurlijk wat je bedoelt maar je idee is toch wel heel dichtbij het eind resultaat gekomen vind ik!!

Ik heb je foto`s ff gedraaid, zal je binnenkort wel ff een stoom cursus geven haha
Ja dat ben ik helemaal vergeten te melden, Angela heeft de tig sterretjes in de bol gemaakt . dank je wel meis. Ja toch lijkt er wel wat op.
OOja als je mijn kan helpen met om de foto's om te draaien ,snap er geen hout van :lol: :lol:
mamavan4

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 08-03-2013 11:10

Miranda schreef:Ik vindt de decoratie erg leuk!!!
Maar... vind de taart erg laag en niet mooi straks, daarmee bedoel ik, het loopt allemaal wat rond en niet strak plat.
Dat klopt Miranda en je heb daar gelijk maar het is de vorm ,die zo rond is . Het is dan ook eigenlijk geen bakblik en ik had eigenlijk een ander idee . De bedoeling was dat het een grote ster moest worden onder de maan , maar ik kon geen bakblik vinden ,vandaar deze keuze .
En een collega zij dat het moeilijk was om een ster te bekleden , dus voor mij zelf save gespeeld. :wink:
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 08-03-2013 15:03

brenda schreef:
Mama_Angela schreef:Ik vind hem super geworden vooral al die sterretjes in die bal whahaha :P
Nee hoor grapje :D
Ik weet precies natuurlijk wat je bedoelt maar je idee is toch wel heel dichtbij het eind resultaat gekomen vind ik!!

Ik heb je foto`s ff gedraaid, zal je binnenkort wel ff een stoom cursus geven haha
Ja dat ben ik helemaal vergeten te melden, Angela heeft de tig sterretjes in de bol gemaakt . dank je wel meis. Ja toch lijkt er wel wat op.
OOja als je mijn kan helpen met om de foto's om te draaien ,snap er geen hout van :lol: :lol:
Komt goed!!
Gaan we volgende week ff een keer voor zitten :wink:
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 08-03-2013 17:09

Mama_Angela schreef:
brenda schreef:
Mama_Angela schreef:Ik vind hem super geworden vooral al die sterretjes in die bal whahaha :P
Nee hoor grapje :D
Ik weet precies natuurlijk wat je bedoelt maar je idee is toch wel heel dichtbij het eind resultaat gekomen vind ik!!

Ik heb je foto`s ff gedraaid, zal je binnenkort wel ff een stoom cursus geven haha
Ja dat ben ik helemaal vergeten te melden, Angela heeft de tig sterretjes in de bol gemaakt . dank je wel meis. Ja toch lijkt er wel wat op.
OOja als je mijn kan helpen met om de foto's om te draaien ,snap er geen hout van :lol: :lol:
Komt goed!!
Gaan we volgende week ff een keer voor zitten :wink:
thnx , want patrick snap het ook niet.
mamavan4

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 08-03-2013 19:15

brenda schreef:
Miranda schreef:Ik vindt de decoratie erg leuk!!!
Maar... vind de taart erg laag en niet mooi straks, daarmee bedoel ik, het loopt allemaal wat rond en niet strak plat.
Dat klopt Miranda en je heb daar gelijk maar het is de vorm ,die zo rond is . Het is dan ook eigenlijk geen bakblik en ik had eigenlijk een ander idee . De bedoeling was dat het een grote ster moest worden onder de maan , maar ik kon geen bakblik vinden ,vandaar deze keuze .
En een collega zij dat het moeilijk was om een ster te bekleden , dus voor mij zelf save gespeeld. :wink:
Je moet anders eens een keertje bij Ikea kijken, het is niet echt een stervorm, maar ook weer wel en niet zo heel moeilijk te bekleden.

Zie deze:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 08-03-2013 21:54

Maar die is ook erg leuk , ga zeker kijken .Thnx
mamavan4

Plaats reactie