Bruidstaart grote open rozen fushia-roze

Show hier je creaties van bruidstaarten en speciale gelegenheidstaarten (o.a. jubiliumtaarten, samenlevingstaarten, geboortetaarten e.d.), cupcakes en koekjes
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bruidstaart grote open rozen fushia-roze

Bericht door Miranda » 14-05-2013 16:13

Weer een variant op de bruidstaart die ik al heel vaak heb mogen maken en ook dit jaar weer meerdere keren op de planning staat, namelijk met de grote open rozen. En dit keer in de kleuren fushia, lichtroze met een zilvere kern.


Afbeelding

En een foto gemaakt in de keuken waar ik de taart heb kunnen plaatsen op de etagere.
Deze was van het bruidspaar zelf, maar jeetje wat een wakkel ding was dat :shock:
Bovendien zeiden ze me dat een een standaard hadden waar de 3 taarten naast elkaar zouden komen en gezien mijn bruidstaart altijd lekker hoog worden gemaakt, pasten de taarten eigenlijk niet mooi op deze etagere, want de laag daar boven leunde zowat op de onderste laag.
Maar goed, uiteindelijk toch de taarten erop gekregen en nog even een fotootje van gemaakt, alleen nooit zo mooi, omdat het dan in de keuken staat.


Afbeelding
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 14-05-2013 17:40

De taarten zijn prachtig , dacht al dat ik het op FB zag dat de taarten op elkaar leunde , erg zonde Miranda maar dat is iets waar jij niets aan kan doen . Ten slotte heeft het bruidspaar voor de standaard gezorgd .
Snap wel dat je dit erg vind .
Maar aan je taarten ligt het niet , deze zijn prachtig
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 14-05-2013 23:05

De taarten zijn super mooi!!!
Jammer van de standaard zeg.....
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 15-05-2013 07:06

idd jammer en ook dat het zo'n wankel ding is, ben benieuwd hoe ze het aangesneden hebben.
Ik hoop voor hun op de onderste laag :D

Nouja igg weer wat geleerd, de volgende keer als een bruidspaar per se een eigen standaard wil gebruiken dan igg zeggen dat ze het eerst hier af moeten geven ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Pumba
Berichten: 451
Lid geworden op: 27-09-2012 20:39

Bericht door Pumba » 15-05-2013 13:50

Ik vind ze erg mooi. Balen van de stander :?

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 15-05-2013 15:26

idd Miranda of de hoogte van je taarten door geven, kunnen ze hier rekening mee houden.
Ik zie het al in mijn gedachte hoe de taart aan gesneden wordt :? :? :lol:
mamavan4

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 16-05-2013 10:27

brenda schreef:idd Miranda of de hoogte van je taarten door geven, kunnen ze hier rekening mee houden.
Ik zie het al in mijn gedachte hoe de taart aan gesneden wordt :? :? :lol:
Hoogte doorgeven ben ik ook niet zo'n voorstander van, want dat kan dan net weer anders gerekend worden dan dat ik bedoel :?
Gewoon afgeven lijkt me een beter idee :D

Bedoel je hoe het bruidspaar de taart hebben aangesneden? Ik hoop voor hun op de onderste laag een stukje, bovenste laag wankelde zoooo erg :shock:
Overige stukken voor de gasten worden natuurlijk door het personeel aangesneden en had al besproken dat ze het dan per laag eraf moeten halen ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 16-05-2013 10:50

Mooi!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 16-05-2013 11:25

Miranda schreef:
brenda schreef:idd Miranda of de hoogte van je taarten door geven, kunnen ze hier rekening mee houden.
Ik zie het al in mijn gedachte hoe de taart aan gesneden wordt :? :? :lol:
Hoogte doorgeven ben ik ook niet zo'n voorstander van, want dat kan dan net weer anders gerekend worden dan dat ik bedoel :?
Gewoon afgeven lijkt me een beter idee :D

Bedoel je hoe het bruidspaar de taart hebben aangesneden? Ik hoop voor hun op de onderste laag een stukje, bovenste laag wankelde zoooo erg :shock:
Overige stukken voor de gasten worden natuurlijk door het personeel aangesneden en had al besproken dat ze het dan per laag eraf moeten halen ;)
oké daar heb je ook weer gelijk in , dan beter gelijk afgeven.
Met de taart aansnijden bedoelde ik idd hoe ze het aan snijden , je gaf al aan als ze de onderste laag maar pakken .
Zag in mijn gedachte al de bovenste laag al heen en weer gaan. Je moet er toch niet aan denken dat ie heen en weer gaat en neer stort :shock: .
O,ja de rest word door personeel gedaan pffff, goed dat je dat vermeld heb.
Zie je gelukkig ben ik maar een hobbyist , ik zou het geheid vergeten :lol: :lol:
mamavan4

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 16-05-2013 12:54

De chefkok van de keuken kwam ook kijken en daar heb ik het ook tegen gezegd, dus ik neem aan dat die het weer heeft doorgegeven aan het personeel.

Ik denk niet dat het instort, denk eerder dat ze wel merken dat het wiebelt en dat dan de ene het vast houd, zodat het bruidspaar kan gaan snijden.

Ik had er nog wel antislipmatjes tussen gelegd, doe ik altijd wel, zodat het niet dan de standaard af kan glijden.

Ik neem aan dat het bruidspaar toch ook wel zag dat het een wiebelig ding was, toen ze het in elkaar zetten.

Ik was trouwens meer bang tijdens het verplaatsen van de keuken naar de zaal met zo'n wiebelig ding :shock:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie