Themawedstrijdpoll MOEDERDAG

Bij elke themataartenwedstrijd wordt na inzending een poll geopend, door te stemmen wordt bekend gemaakt wie de prijs van www.taartoutlet.nl in ontvangst mag nemen.
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Themawedstrijdpoll MOEDERDAG

Bericht door Miranda » 24-05-2012 10:26

Breng hier je stem uit op de creaties die volgens jou zou moeten winnen.
De ingezonden moederdagcreaties hebben alle een nummer en omschrijving, zie de creaties bij het fora themataartenwedstrijd.

Je kan maar 1x stemmen!
Op jezelf stemmen is mogelijk, maar we hopen dat je echt gaat voor degene die jij het mooist vindt.

Deze poll blijft geopend t/m woensdag 30 mei, hierna wordt de winnaar bekend gemaakt!

Alle deelnemers.... SUCCES!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

taartenhan
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-04-2012 22:26

foto???

Bericht door taartenhan » 24-05-2012 13:56

Hallo
Ik wil ook graag stemmen maar waar kan ik de foto's bekijken? Ik ben hier nieuw dus misschien ligt het aan mij.
Neem een kijkje op mijn site en schroom niet om een stukje in het gastenboek te schrijven :-)

www.taartenhan.webnode.nl

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Re: foto???

Bericht door Miranda » 24-05-2012 13:57

taartenhan schreef:Hallo
Ik wil ook graag stemmen maar waar kan ik de foto's bekijken? Ik ben hier nieuw dus misschien ligt het aan mij.
Bij 1 fora hierboven, dus de themawedstrijd "Moederdag".
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

taartenhan
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-04-2012 22:26

Bericht door taartenhan » 24-05-2012 14:01

ik zie dus wel namen staan maar geen foto's. jammer zeg ik ben best nieuwsgierig.
Neem een kijkje op mijn site en schroom niet om een stukje in het gastenboek te schrijven :-)

www.taartenhan.webnode.nl

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 24-05-2012 14:03

taartenhan schreef:ik zie dus wel namen staan maar geen foto's. jammer zeg ik ben best nieuwsgierig.
Je moet dus ff terug naar de home pagina en dan naar het fora (wat boven het fora wedstrijdpoll staat) themawedstrijd en dan kijken bij topic Moederdag.
Vervolgens kom je hier weer terug om je stem uit te brengen ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

taartenhan
Berichten: 6
Lid geworden op: 30-04-2012 22:26

Bericht door taartenhan » 24-05-2012 14:27

gevonden en gestemd. wel moeilijke keus hoor.
Neem een kijkje op mijn site en schroom niet om een stukje in het gastenboek te schrijven :-)

www.taartenhan.webnode.nl

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 24-05-2012 23:40

ik heb gestemd :D
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 25-05-2012 08:34

sylvia schreef:ik heb gestemd :D
Ja je bent voorlopig de koploper ;)
Ik heb nog niet gestemd, twijfel nog een beetje ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

gazelle
Berichten: 131
Lid geworden op: 08-05-2012 07:28

Bericht door gazelle » 25-05-2012 08:56

Ja ik zal het niet worden :wink: Maar toch leuk dat er iemand op mij gestemd heeft :D
Eigelijk zou het wel leuk zijn als de prijs in tweeen werd verdeeld..
Want ik vind dat de prijs best veel is :lol:
Dan zal er ook niet bij zijn,maar het stimuleert denk meer mensen op mee te doen :D

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 25-05-2012 09:33

gazelle schreef:Ja ik zal het niet worden :wink: Maar toch leuk dat er iemand op mij gestemd heeft :D
Eigelijk zou het wel leuk zijn als de prijs in tweeen werd verdeeld..
Want ik vind dat de prijs best veel is :lol:
Dan zal er ook niet bij zijn,maar het stimuleert denk meer mensen op mee te doen :D
Ik weet niet of het zal stimuleren, Ik denk juist als het een grotere prijs is dat het meer stimulance geeft om mee te doen. Maar dat is mijn mening.
Bovendien moeten we blij zijn dat taartoutlet.nl deze prijs uitreikt, want op de forums kan je alleen maar mee doen voor de eer ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie