Themawedstrijdpoll September: DISNEY

Bij elke themataartenwedstrijd wordt na inzending een poll geopend, door te stemmen wordt bekend gemaakt wie de prijs van www.taartoutlet.nl in ontvangst mag nemen.
Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 01-10-2012 20:24

Miranda schreef:
Manuela schreef:ik kan ook zeggen dat het niet gemanipuleerd kan worden.
Ik beheer ook een forum2go

Dank je Manuella. Ik zet zelfs altijd de poll op 7 dagen vast, dus het kan wel zijn dat die iets later afloopt dan de sluitingsdatum, dit heeft dan waarschijnlijk te maken met het tijdstip wanneer de poll is ingegaan.
Misschien dat vandaar de stemmen vanmorgen nog gelijk stonden en nadat de poll voor even gesloten werd door ons er een beslissende stand is gekomen. Onze excusses hier dan voor, we zullen hier in het vervolg nog beter op gaan letten, zodat de tijd ook gelijk loopt met het eindigen van de poll.
Idd meer kunnen we niet doen.

Bedankt Allemaal!!
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Gast

Bericht door Gast » 01-10-2012 20:31

Miranda schreef:Dank je Manuella. Ik zet zelfs altijd de poll op 7 dagen vast, dus het kan wel zijn dat die iets later afloopt dan de sluitingsdatum, dit heeft dan waarschijnlijk te maken met het tijdstip wanneer de poll is ingegaan.
Misschien dat vandaar de stemmen vanmorgen nog gelijk stonden en nadat de poll voor even gesloten werd door ons er een beslissende stand is gekomen. Onze excusses hier dan voor, we zullen hier in het vervolg nog beter op gaan letten, zodat de tijd ook gelijk loopt met het eindigen van de poll.
Helemaal duidelijk, ik snap het ook wel :oops: . Ik ben alleen zo iemand die 00.01 de uitslag gaat zitten bekijken bij wijze van en dan helemaal in mijn nopjes ben als het heel spannend is en er een gelijke stand is.
En als dan blijkt dat er 8 uur na sluitingstijd toch nog een stem is uitgebracht dan vind ik dat niet leuk/eerlijk.
Des al niet te min gun ik het Angela met heel mijn hart hoor! :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 01-10-2012 20:54

joynme schreef:
Miranda schreef:Dank je Manuella. Ik zet zelfs altijd de poll op 7 dagen vast, dus het kan wel zijn dat die iets later afloopt dan de sluitingsdatum, dit heeft dan waarschijnlijk te maken met het tijdstip wanneer de poll is ingegaan.
Misschien dat vandaar de stemmen vanmorgen nog gelijk stonden en nadat de poll voor even gesloten werd door ons er een beslissende stand is gekomen. Onze excusses hier dan voor, we zullen hier in het vervolg nog beter op gaan letten, zodat de tijd ook gelijk loopt met het eindigen van de poll.
Helemaal duidelijk, ik snap het ook wel :oops: . Ik ben alleen zo iemand die 00.01 de uitslag gaat zitten bekijken bij wijze van en dan helemaal in mijn nopjes ben als het heel spannend is en er een gelijke stand is.
En als dan blijkt dat er 8 uur na sluitingstijd toch nog een stem is uitgebracht dan vind ik dat niet leuk/eerlijk.
Des al niet te min gun ik het Angela met heel mijn hart hoor! :wink:
Fijn dat je het begrijpt. We zullen hier nog beter opletten zodat de poll echt tijdig eindigd.

Maar ach we mogen ook niet klagen, want we zijn één van de weinige forums die zulke leuke prijzen uit kunnen reiken en dat dankzij TAARTOULET ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 01-10-2012 20:57

:lol:

Ik ga zorgen dat ik een bericht krijg om te sluiten en anders hang ik een briefje op!!
Whahahaha

Nogmaal dank je wel Joynme!
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 01-10-2012 21:29

VAN HARTE GEFELICITEERD angela en ach weet je er niets mee te doen , je vriendin weet er wel raad mee , moi, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
mamavan4

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 01-10-2012 21:36

:roll: 8)
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Gast

Bericht door Gast » 01-10-2012 22:36

Angela, gefeliciteerd meis!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 01-10-2012 22:59

Dank je Linda :)
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

Bericht door J@nine » 02-10-2012 22:03

Angela, gefeliciteerd en je was een terechte winnaar!!! Veel plezier met je prijs.
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Plaats reactie