Het minst leuke om te doen vind ik

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Plaats reactie
sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Het minst leuke om te doen vind ik

Bericht door sylvia » 08-07-2011 19:34

Ja zoals alles heeft onze hobby ook minpunten,
wat is voor jou nou een echt minpunt?
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 08-07-2011 19:35

voor mij is het absoluut de afwas!
Mijn vaatwasser is kapot en ik was dus alles af.
Als ik een taart aan het maken ben was ik meestal 3 keer af!
Pfff, vind het 3 keer niets!
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 08-07-2011 19:48

Ik vind de afwas ook het minst leuke om te doen. Plaats ook bijna niks in de vaatwasser, want veel taartenbenodigdheden kunnen daar niet goed tegen.
Dus hier ook zie ik elke keer weer op tegen de afwas, maar ach als ik eenmaal bezig ben, valt het allemaal best weer mee.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 09-07-2011 12:57

Ik heb op "anders" geklikt, want ik vind vullen èn afsmeren minder leuk. Voor de afwas heb ik iemand ingehuurd :wink:, die eet de restjes op en ruimt meteen de rommel weg. Luxe hè. Alleen mijn uitstekers, tappits e.d. maak ik zelf schoon.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 14-07-2011 09:17

Petr@ schreef:Ik heb op "anders" geklikt, want ik vind vullen èn afsmeren minder leuk. Voor de afwas heb ik iemand ingehuurd :wink:, die eet de restjes op en ruimt meteen de rommel weg. Luxe hè. Alleen mijn uitstekers, tappits e.d. maak ik zelf schoon.
Dat is inderdaad wel handig, maar welke restjes worden er dan bv gegeten?

Wist je trouwens dat tappits wel in de vaatwasser kunnen. Dat zijn één van de weinige dingen die ik weleens in de vaatwasser doe.
Over het algemeen was ik alles zelf en handmatig af.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 14-07-2011 09:33

Ze vinden het hier allemaal heerlijk om stukjes kapsel die heb afgesneden dik te besmeren met botercrème. En soms heb ik nog een beetje vulling over, daar zijn ze ook zo mee weg.
Ik doe eigenlijk helemaal niks in de vaatwasser. Plastic bordjes en bekers van de kinderen worden op den duur toch ruw en lelijk, ik zou het zonde vinden als dat met de taartspullen zou gebeuren.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 14-07-2011 09:39

Petr@ schreef:Ik doe eigenlijk helemaal niks in de vaatwasser. Plastic bordjes en bekers van de kinderen worden op den duur toch ruw en lelijk, ik zou het zonde vinden als dat met de taartspullen zou gebeuren.
Ja dat klopt, maar op de tappits staat een vaatwasteken en het gaat eigenlijk wel goed hoor. Wordt niet ruw of lelijk.
Maar zoals ik al zei... het meeste was ik allemaal zelf af.
Vaak heb ik ook niet voldoende ruimte meer in de vaatwasser, als dat er wel is, dan wil ik ook nog weleens de klopper en mengkom van de kennie in de vaatwasser zetten.
Wel stop ik altijd alle messen die ik gebruik voor het vullen, afsmeren e.d. gaan gelijk in de vaatwasser en mijn pizzasnijder :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 15-07-2011 09:23

hebben jullie dat trouwens ook wanneer de bolgarden van de kennie in de vaatwasser is geweest, komt er een soort van witte aanslag op.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie