Taart&trend 2011 7-8okt

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 12-10-2011 10:28

Is er iemand hier naar toe geweest? Ben benieuwd hoe het was ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Natascha
Berichten: 52
Lid geworden op: 10-11-2010 21:00

Bericht door Natascha » 12-10-2011 11:38

Ik ben vrijdag geweest, ik vond het erg leuk, en erg leerzaam.
Heb eerst een workshop gedaab van ACDS uit amsterdam. Verschillende dingen even uitgeprobeert, patchwork, gelatine etc. Erg leuk.
Toen ben ik nog naar een demo geweest van Bloemsierkunst van Madhuri, dat is ook wel heel mooi om te zien, hoe je dat kan maken. Het was ook niet druk bij de demo's dus we konden met zijn achten om haar tafel staan, dus we stonden er bovenop.
Daarna ben ik de beurs overgegegaan, paar dingetjes aangeschaft ( je wordt zeker hebberig ), maar ik heb me ingehouden.
Ik ben niet zo laat naar huis gegaan, dit ivm de oppas. Maar volgend jaar ga ik zeker weer, maar dan blijf ik echt tot het eind, en misschien ga ik wel beide dagen.
Je leert gewoon heel veel, en vooral ook van elkaar. Vind ik dan he.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 12-10-2011 12:09

Natascha schreef:Ik ben vrijdag geweest, ik vond het erg leuk, en erg leerzaam.
Heb eerst een workshop gedaab van ACDS uit amsterdam. Verschillende dingen even uitgeprobeert, patchwork, gelatine etc. Erg leuk.
Toen ben ik nog naar een demo geweest van Bloemsierkunst van Madhuri, dat is ook wel heel mooi om te zien, hoe je dat kan maken. Het was ook niet druk bij de demo's dus we konden met zijn achten om haar tafel staan, dus we stonden er bovenop.
Daarna ben ik de beurs overgegegaan, paar dingetjes aangeschaft ( je wordt zeker hebberig ), maar ik heb me ingehouden.
Ik ben niet zo laat naar huis gegaan, dit ivm de oppas. Maar volgend jaar ga ik zeker weer, maar dan blijf ik echt tot het eind, en misschien ga ik wel beide dagen.
Je leert gewoon heel veel, en vooral ook van elkaar. Vind ik dan he.
Leuk om te lezen Natas!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

Bericht door J@nine » 12-10-2011 20:00

Ik ben geweest, het was megadruk zaterdag. Vrijdag viel toch wat tegen en de avond is dan wel erg lang (als je achter een stand staat hahaha0.
Ik heb silly gekocht om eigen malletjes te maken en ik moet zeggen, het werkt goed! Verder was er veel van het zelfde, wat ik heb gemist was de cricut cake, heb hem inmiddels zelf maar een demo was wel van pas gekomen.
Volgend jaar weer hoor.
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Plaats reactie