Welke merk modeling tools gebruik jij het liefst?

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Plaats reactie
Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Welke merk modeling tools gebruik jij het liefst?

Bericht door Petr@ » 09-11-2011 16:36

Welke merk modeling tools gebruik jij het liefst?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 09-11-2011 19:09

Ik heb alle 3 bovenste merken. Ben begonnen met een basissetje (blauw) en die gebruik ik nog steeds.
Verder vindt ik die zwarte (jem) ook prettig werken.

Wat me wel tegenvalt bij vele is dat het naadje goed te voelen is, bv van een bone of een ball tool.
Hebben jullie dit ook zo ervaren?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 09-11-2011 20:41

Ik heb PME ingevuld. Ik heb er van FMM en PME en die van PME hebben toch wel mijn voorkeur (niet alleen omdat het mijn voorletters zijn :wink:). Ik merk dat ik de laatste tijd ook steeds vaker met het mini setje van PME werk.

Mijn bone en balltool zijn van FMM en die hebben ook een naadje, dat is idd wel erg vervelend. Ik vraag me toch af of er niet een merk is waar dat niet (of minder) bij is.

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 10-11-2011 07:48

ik weet niet welk merk ik heb, ze zijn blauw in ieder geval en vind ze heel fijn.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 10-11-2011 08:16

Petr@ schreef:Ik heb PME ingevuld. Ik heb er van FMM en PME en die van PME hebben toch wel mijn voorkeur (niet alleen omdat het mijn voorletters zijn :wink:). Ik merk dat ik de laatste tijd ook steeds vaker met het mini setje van PME werk.

Mijn bone en balltool zijn van FMM en die hebben ook een naadje, dat is idd wel erg vervelend. Ik vraag me toch af of er niet een merk is waar dat niet (of minder) bij is.
Ik hoopte dat het bij de PME minder was, maar ook daarbij zit zo'n vervelend naadje. Vooral met verdunnen of frillen is dat erg vervelend.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 21-11-2011 11:52

Ik heb geen idee welk merk het is, welke ik gebruik. Ik vind ze wel fijn werken. Ik heb verschillende kleuren, blauw en een beetje crème geloof ik.

Plaats reactie