Hoeveel workshop heb jij gevolgd?

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Gast

Bericht door Gast » 31-05-2011 23:46

Ik heg nog geen workshop gedaan. Mede om mijn lichamelijke beperkingen heb ik het nog niet gedaan. Leer mezelf alles aan, wat redelijk gaat. Ik zou best een workshop willen volgen, maar daar zitten een paar haken en ogen aan voor mij zoals de prijs van workshop en het allerbelangrijkste mijn lichamelijke beperkingen... ... ...

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 01-06-2011 10:03

sylvia schreef:ik heb er een gevolgd en dit was een basis workshop met een puzzel plaatje.
De rest leer ik mezelf aan door goed en veel te kijken en you tube!
Ik heb mezelf ook het meeste aangeleerd. You tube bestond ook nog niet toen ik begon :wink:. Gelukkig waren/zijn er veel Engelse boeken en bladen waar het allemaal duidelijk in uitgelegd staat. Idd zijn de workshops van Madhuri echt heel waardevol, de rest gewoon voor de fun :).

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 01-06-2011 10:29

Petr@ schreef:
sylvia schreef:ik heb er een gevolgd en dit was een basis workshop met een puzzel plaatje.
De rest leer ik mezelf aan door goed en veel te kijken en you tube!
Ik heb mezelf ook het meeste aangeleerd. You tube bestond ook nog niet toen ik begon :wink:. Gelukkig waren/zijn er veel Engelse boeken en bladen waar het allemaal duidelijk in uitgelegd staat. Idd zijn de workshops van Madhuri echt heel waardevol, de rest gewoon voor de fun :).
Ik heb nu ook alweer zin in de workshops bij Madhuri!
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 01-06-2011 10:33

Miranda schreef:
Petr@ schreef:
sylvia schreef:ik heb er een gevolgd en dit was een basis workshop met een puzzel plaatje.
De rest leer ik mezelf aan door goed en veel te kijken en you tube!
Ik heb mezelf ook het meeste aangeleerd. You tube bestond ook nog niet toen ik begon :wink:. Gelukkig waren/zijn er veel Engelse boeken en bladen waar het allemaal duidelijk in uitgelegd staat. Idd zijn de workshops van Madhuri echt heel waardevol, de rest gewoon voor de fun :).
Ik heb nu ook alweer zin in de workshops bij Madhuri!
Ja die zijn echt leuk! Jammer dat ze voor mij zo ver weg zit. Ik moet wachten tot ze in de buurt een gastworkshop komt geven.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 01-06-2011 10:43

Petr@ schreef:
Miranda schreef:
Petr@ schreef: Ik heb mezelf ook het meeste aangeleerd. You tube bestond ook nog niet toen ik begon :wink:. Gelukkig waren/zijn er veel Engelse boeken en bladen waar het allemaal duidelijk in uitgelegd staat. Idd zijn de workshops van Madhuri echt heel waardevol, de rest gewoon voor de fun :).
Ik heb nu ook alweer zin in de workshops bij Madhuri!
Ja die zijn echt leuk! Jammer dat ze voor mij zo ver weg zit. Ik moet wachten tot ze in de buurt een gastworkshop komt geven.
Ik ga nu de orchidee doen en de pioenroos.
Waarom boek je haar zelf niet als gastworkshop?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 02-06-2011 14:56

Miranda schreef:
Petr@ schreef:
Miranda schreef:Ik heb nu ook alweer zin in de workshops bij Madhuri!
Ja die zijn echt leuk! Jammer dat ze voor mij zo ver weg zit. Ik moet wachten tot ze in de buurt een gastworkshop komt geven.
Ik ga nu de orchidee doen en de pioenroos.
Waarom boek je haar zelf niet als gastworkshop?
Ja als ik daar eens ruimte voor zou hebben.... :wink:
We hebben hier een geweldige ruimte in de vorm van een garage aan het huis (meerdere mensen in onze straat hebben daar een bedrijfje in van kinderopvang tot catering), maar vriendlief heeft als hobby o.a. houten speelgoed maken en de garage dus al geclaimd. Ik heb er nog een extra koelkastje en een klein kastje met taartspullen in kunnen krijgen, maar dat was het dan denk ik wel. Ach lekker blijven dromen is ook leuk toch?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 10-06-2011 13:45

intussen heb ik er 2 gevolgd :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 11-06-2011 10:32

Leuk! Welke heb je gedaan?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 11-06-2011 10:37

als 2e workshop heb ik van de week het bruidspaartje van Wendy's gevolgd ;) Foto's volgen nog, maar heb het er even te druk voor om ze te bewerken en te plaatsen.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 11-06-2011 11:42

Ik heb 1 workshop gevolgd met een groep vrouwen met diabetes.

Staat nu een workshop bonbons maken in de planning.
Verder veel you tubes bekeken. En geoefend.
Ze willen nu geen taart meer hier in huis. Houd het nu alleen bij cupcakes en internet aflopen om leuke taarten te zien.

Plaats reactie