Holland Sugar Art Show 2011

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 18-05-2011 09:26

Miranda schreef:
sylvia schreef:ik heb wel al gelezen dat er genoeg te doen is!
Waar is die geldboom in de tuin als je hem nodig hebt hahahaha
Leuke workshops die je kan volgen wij zijn er geloof ik meteen om 11 uur. Wil niets missen. :D
Voor de workshop moet je je gelijk inschrijven, want het is heel snel vol!
bedoel je als je daar bent? ik ga rennen :D
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 19-05-2011 07:54

sylvia schreef:
Miranda schreef:
sylvia schreef:ik heb wel al gelezen dat er genoeg te doen is!
Waar is die geldboom in de tuin als je hem nodig hebt hahahaha
Leuke workshops die je kan volgen wij zijn er geloof ik meteen om 11 uur. Wil niets missen. :D
Voor de workshop moet je je gelijk inschrijven, want het is heel snel vol!
bedoel je als je daar bent? ik ga rennen :D
yep!!!
mss herken ik je dan ook gelijk :lol: :lol: :lol: een rennende bruinette met bril richting de inschrijving voor d workshops..... aah dat moet Silvia zijn :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 19-05-2011 07:57

Miranda schreef:
sylvia schreef:
Miranda schreef:Voor de workshop moet je je gelijk inschrijven, want het is heel snel vol!
bedoel je als je daar bent? ik ga rennen :D
yep!!!
mss herken ik je dan ook gelijk :lol: :lol: :lol: een rennende bruinette met bril richting de inschrijving voor d workshops..... aah dat moet Silvia zijn :lol:
Whoehhahahaha! Nou niet te missen zou ik zeggen. Ik zag dat de vlinder met madhuri gemaakt gaat worden, nou daar wil ik wel aan mee doen.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 19-05-2011 09:28

sylvia schreef:
Miranda schreef:
sylvia schreef: bedoel je als je daar bent? ik ga rennen :D
yep!!!
mss herken ik je dan ook gelijk :lol: :lol: :lol: een rennende bruinette met bril richting de inschrijving voor d workshops..... aah dat moet Silvia zijn :lol:
Whoehhahahaha! Nou niet te missen zou ik zeggen. Ik zag dat de vlinder met madhuri gemaakt gaat worden, nou daar wil ik wel aan mee doen.
Oww dat lijkt me ook wel wat! Op de site van de Sugar Art Show staat dat de voorinschrijving gesloten is. Kun je dan nog wel meedoen?

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 19-05-2011 09:42

pff zou ik eigenlijk ook niet weten, ik weet alleen van vorige jaar dat je op de beurs kon inschrijven voor een workshop, maar dat het ook al heel erg snel vol zat.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 19-05-2011 09:42

Petr@ schreef:
sylvia schreef:
Miranda schreef:yep!!!
mss herken ik je dan ook gelijk :lol: :lol: :lol: een rennende bruinette met bril richting de inschrijving voor d workshops..... aah dat moet Silvia zijn :lol:
Whoehhahahaha! Nou niet te missen zou ik zeggen. Ik zag dat de vlinder met madhuri gemaakt gaat worden, nou daar wil ik wel aan mee doen.
Oww dat lijkt me ook wel wat! Op de site van de Sugar Art Show staat dat de voorinschrijving gesloten is. Kun je dan nog wel meedoen?
oh nou dat zou toch jammer zijn.
nou ja ik zal wel zien en anders wordt het kijken en thuis proberen.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 19-05-2011 10:00

Madhuri gaat wel demonstraties geven. Ik zou haar eerst eigenlijk mee helpen met de verkoop op de beurs, maar aangezien zondag onze trouwdag is en mijn hubbie me heeft verrast met een heerlijk dagje zwaluwhoeve, ga ik hem verrassen met een hotelovernachting vooraf. Dus bij nader inzien heb ik aangegeven niet mee te helpen met de beurs bij Madhuri.
Karin (ook een forumlid) gaat zaterdags wel Madhuri helpen. Enne ik ga 's morgens wel gewoon naar de beurs hoor ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 19-05-2011 11:38

Miranda schreef:Madhuri gaat wel demonstraties geven. Ik zou haar eerst eigenlijk mee helpen met de verkoop op de beurs, maar aangezien zondag onze trouwdag is en mijn hubbie me heeft verrast met een heerlijk dagje zwaluwhoeve, ga ik hem verrassen met een hotelovernachting vooraf. Dus bij nader inzien heb ik aangegeven niet mee te helpen met de beurs bij Madhuri.
Karin (ook een forumlid) gaat zaterdags wel Madhuri helpen. Enne ik ga 's morgens wel gewoon naar de beurs hoor ;)
Oke nou ik ga zeker bij haar kijken of ik nou mee kan doen of niet, maar ik heb onder de lijst deelnemers een hoop gezien die ik wil zien dus ik ben er denk ik de hele dag :D
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Chelly
Berichten: 887
Lid geworden op: 19-08-2010 11:43

Bericht door Chelly » 20-05-2011 22:17

Allemaal veel plezier voor de dames die gaan
Ik ga morgen samen met man lief

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 20-05-2011 23:10

Chelly schreef:Allemaal veel plezier voor de dames die gaan
Ik ga morgen samen met man lief
en hoe gaan we jou herkennen?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie