Holland Sugar Art Show 2011

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 22-05-2011 08:48

ja boven staan nog 4 kraampjes en een grote tafel met prachtige taarten voor de wedstrijd.
Ik vond de mensen bij de kraampjes wel heel leuk, heb echt wel wat leuke tips en ideeen mee gekregen.
Ik ga zo mijn foto's op de pc zetten.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 22-05-2011 10:13

dit zijn mijn aankopen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 22-05-2011 12:13

Maar je hebt wel superleuke dinge gekocht Sylvia (als ik dat zie, denk ik misschien toch maar even rijden :denk:)!
Leuk die dustjes en die poppetjes en die patchwork cutters (die vlinders gebruik heel vaak, die zijn zo ontzettend leuk!)... jij kan lekker aan de freubel :wink:.

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 22-05-2011 13:37

ja he Petra ik ben ook echt heel blij met mijn aankopen.
Ik vond de stand uit Engeland met alleen maar dust poeders te gek!
Ik heb er 3 uit de disco lijn die zijn heftig met veel bling bling!
En zoals je zag nog meer dus dat wordt echt uit proberen want daar heb ik nog niet mee gewerkt maar vond het er zo leuk uit zien.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 22-05-2011 14:56

Oooh die stand was er volgens mij ook bij T&T! We hebben ons toen ook al staan vergapen aan de gigantische hoeveelheid kleurtjes. Daar wordt je wel heel hebberig van :wink:.

Gast

Bericht door Gast » 22-05-2011 15:05

Ik ben vanmorgen geweest. Het was redelijk klein, niet goed aangegeven waar het was enz enz, maar ik vond het wel heel erg leuk. Veel geleerd van Karen Davies. Kan weer lekker verder met uitproberen. Heb patchwork cutter cupcakes gekocht, een paar kleurtjes dustpoeders gekocht, ee sierrand van Karen Davies gekocht, een tas gewonnen bij binnenkomst... ... ...dat was het wel zo' n beetje. Ik vond het erg geslaagd!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 22-05-2011 15:21

Ja leuk hè Karen Davies. 2 jaar geleden was ze er ook en ik heb toen het grootste deel van de tijd dat ik er was bij haar staan kijken. Echt super dat ze gewoon op alle vragen van iedereen uitgebreid antwoord gaf. Hier in Nederland is het meteen, "dan moet je maar een workshop komen volgen, dat vertel ik lekker niet" :roll:. Met haar uitleg lukt het echt heel goed met die gezichtjes.

Brutale vraag: wat zat er in de tas? :wink:

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 22-05-2011 15:25

oh wat leuk Linda.
Ik vond het ook geslaagd hoor maar had meer verwacht.
Enne ik ben ook benieuwd wat er in de tas zat.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Gast

Bericht door Gast » 22-05-2011 16:00

Petra, super leuk, Karen Davies, hoe ze dingen zo goed uitlegt en he makkelijk het lijkt als zij het doet :wink: ... ... ...ja, ik heb echt super veel aan haar uitleg gehad. Kon nooit zo goed schilderen en vermijdde het eigenlijk altijd, maar nu ga ik lekker oefenen als ik daar tijd voor heb.

In de goodybag zat een memoblokje in de vorm van een cupcake, decoratie voor op de taart, cupcakes, zoals verschillende bloementjes, eendjes, clown... ... ...smeltchocolade (wit), marsepein van zeelandia (welke ik ook altijd gebruik), een mal van een roosje van hittepetaart, een pen van mjam, een kortingsbon van suikerkunst... ... ...nou, dit was het wel... ... ...best leuk toch :wink: (lees: heel erg leuk wat er in de goodybag zat)

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 22-05-2011 20:05

Linda schreef:Petra, super leuk, Karen Davies, hoe ze dingen zo goed uitlegt en he makkelijk het lijkt als zij het doet :wink: ... ... ...ja, ik heb echt super veel aan haar uitleg gehad. Kon nooit zo goed schilderen en vermijdde het eigenlijk altijd, maar nu ga ik lekker oefenen als ik daar tijd voor heb.

In de goodybag zat een memoblokje in de vorm van een cupcake, decoratie voor op de taart, cupcakes, zoals verschillende bloementjes, eendjes, clown... ... ...smeltchocolade (wit), marsepein van zeelandia (welke ik ook altijd gebruik), een mal van een roosje van hittepetaart, een pen van mjam, een kortingsbon van suikerkunst... ... ...nou, dit was het wel... ... ...best leuk toch :wink: (lees: heel erg leuk wat er in de goodybag zat)
Nou Linda hartstikke leuk zo'n goodiebag!
Daar heb je best veel aan denk ik zo.
:D
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Plaats reactie