Holland Sugar Art Show 2011

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Plaats reactie
Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 22-05-2011 20:58

Linda schreef:Petra, super leuk, Karen Davies, hoe ze dingen zo goed uitlegt en he makkelijk het lijkt als zij het doet :wink: ... ... ...ja, ik heb echt super veel aan haar uitleg gehad. Kon nooit zo goed schilderen en vermijdde het eigenlijk altijd, maar nu ga ik lekker oefenen als ik daar tijd voor heb.

In de goodybag zat een memoblokje in de vorm van een cupcake, decoratie voor op de taart, cupcakes, zoals verschillende bloementjes, eendjes, clown... ... ...smeltchocolade (wit), marsepein van zeelandia (welke ik ook altijd gebruik), een mal van een roosje van hittepetaart, een pen van mjam, een kortingsbon van suikerkunst... ... ...nou, dit was het wel... ... ...best leuk toch :wink: (lees: heel erg leuk wat er in de goodybag zat)
Zo da's nog eens een flink gevulde goodie bag. Je kunt thuis eigenlijk gewoon meteen aan de slag met cupcakes. Leuk hoor.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 23-05-2011 11:47

Ik vond het vorig jaar ook leuker dat dit jaar, er werden toen ook meer demostraties gegeven.
Maar heb er zeker wel weer veel aan gehad, zeker ook degene die met me mee was heeft er wat aan gehad en met het oog op wat er nog gaat komen (lekker vaag he) over een paar maanden, zijn we zeker weer qua informatie rijker geworden.

Ik heb ook wat dingen nog gekocht, met name bij Madhuri, verder nog een penseeltje die ik vorig jaar ook had gekocht, maar hier nergens kan vinden en een mold, die me wel handig leek, zeker om uit te proberen.
Ooh en niet te vergeten.... heb ik het boek van Wendy gekocht, die wilde ik al heel graag hebben.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 23-05-2011 11:49

Je bent zeker lekker vaag... ... ...we moeten maar afwachten wat je met het bovenste gedeelte van je reactie bedoelt... ... ... :denk: :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 23-05-2011 13:06

Linda schreef:Je bent zeker lekker vaag... ... ...we moeten maar afwachten wat je met het bovenste gedeelte van je reactie bedoelt... ... ... :denk: :wink:
Ja idd Lin. Maar er staan leuke, spannende en uitdagende op me te wachten en zodra de kogel door de kerk is, zal ik verder in details treden.
Ook vele van jullie zullen hier blij van worden :D
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 23-05-2011 13:10

Miranda schreef:
Linda schreef:Je bent zeker lekker vaag... ... ...we moeten maar afwachten wat je met het bovenste gedeelte van je reactie bedoelt... ... ... :denk: :wink:
Ja idd Lin. Maar er staan leuke, spannende en uitdagende op me te wachten en zodra de kogel door de kerk is, zal ik verder in details treden.
Ook vele van jullie zullen hier blij van worden :D
Oh, je maakt me nu nog nieuwsgieriger :lol: :lol: :lol: , nou, moet toch gewoon wachten. Ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeel erg benieuwd :lol:

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 23-05-2011 13:26

nou nu wordt ook ik toch wel heel nieuwschierig hoor Miranda!
Duurt het lang voordat we het weten? :D
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 23-05-2011 15:02

Maximaal een paar maanden, maar mss al eerder :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 23-05-2011 15:09

sylvia schreef:nou nu wordt ook ik toch wel heel nieuwschierig hoor Miranda!
Duurt het lang voordat we het weten? :D
Nou Sylvia, dat worden op dit gebied een paar lange maanden voor ons :lol: :wink: :lol:

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 23-05-2011 20:46

Linda schreef:
sylvia schreef:nou nu wordt ook ik toch wel heel nieuwschierig hoor Miranda!
Duurt het lang voordat we het weten? :D
Nou Sylvia, dat worden op dit gebied een paar lange maanden voor ons :lol: :wink: :lol:
Nou zeg dat wel. En ik ben toch al niet zo'n geduldig type... Spannend hoor!

Plaats reactie