Hoeveel workshop heb jij gevolgd?

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Hoeveel workshop heb jij gevolgd?

Bericht door Petr@ » 31-05-2011 16:47

Hoeveel workshops heb jij gevolgd? Ben wel erg benieuwd waar jullie HET allemaal geleerd hebben.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 31-05-2011 16:50

Ik heb eigenlijk net pas mijn eerste gevolgd, of eigenlijk is het een cursus geweest, namelijk suikerbloemen van Madhuri.

De volgende 2 zijn net geboekt, dus krijg de smaak te pakken haha en heel misschien nog een workshop van Wendy's
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 31-05-2011 17:08

en jullie?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 31-05-2011 17:23

Ik heb er 5 gevolgd. Eentje van Debbie Brown, twee bij Lonneke (Lonnes) om te leren puzzelen en een paasworkshop met RI en twee bij Madhuri (roosjes en lathyrus/anjers).
Voor Wendy heb ik eens ingeschreven gestaan en toen bleek dat we iets gingen maken wat wel heel erg simpel was. Ik heb toen afgezegd :oops:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 31-05-2011 17:47

Petr@ schreef:Ik heb er 5 gevolgd. Eentje van Debbie Brown, twee bij Lonneke (Lonnes) om te leren puzzelen en een paasworkshop met RI en twee bij Madhuri (roosjes en lathyrus/anjers).
Voor Wendy heb ik eens ingeschreven gestaan en toen bleek dat we iets gingen maken wat wel heel erg simpel was. Ik heb toen afgezegd :oops:
wat voor workshop was het dan bij wendy?
Ik wil graag weten hoe zij die bruidsparen maakt zonder dat je de aanzet van de armen ziet.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 31-05-2011 18:23

Dat was een picknicktafereel. Op haar site stond geen voorbeeld, maar tegen de tijd dat ik "mocht" hadden mensen die hem gevolgd hadden al geplaatst DLT. Ik had gehoopt dat het idd om poppetjes ging, maar het was iets met diertjes ofzo. Ja dat kan ik zelf ook bedenken...

O, ik vergeet er eentje nu je bruidsparen noemt: ik heb een bruidspaartje gemaakt olv Annelies.

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 31-05-2011 18:26

ik heb er een gevolgd en dit was een basis workshop met een puzzel plaatje.
De rest leer ik mezelf aan door goed en veel te kijken en you tube!
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 31-05-2011 20:37

sylvia schreef:ik heb er een gevolgd en dit was een basis workshop met een puzzel plaatje.
De rest leer ik mezelf aan door goed en veel te kijken en you tube!
Ik heb mezelf ook alles aangeleerd hoor Sylvia, alleen de bloementechnieken van Madhuri vond ik echt waard om een cursus in te volgen.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 31-05-2011 22:01

Miranda schreef:
sylvia schreef:ik heb er een gevolgd en dit was een basis workshop met een puzzel plaatje.
De rest leer ik mezelf aan door goed en veel te kijken en you tube!
Ik heb mezelf ook alles aangeleerd hoor Sylvia, alleen de bloementechnieken van Madhuri vond ik echt waard om een cursus in te volgen.
ja dat kan ik mij goed voorstellen.
Zo zou ik graag een workshop willen volgen spuit techniek met royal icing, dus bloemen en teksten en rozen.
Maar vind het vaak nog al prijzig en helaas hier geen geldboom of vetpot.
Dus dan is het gewoon eens proberen en de mjam taart van deze maand en de vorige staan stap voor stap in met royal icing dus dat is dan wel weer handig.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 31-05-2011 23:23

sylvia schreef:
Miranda schreef:
sylvia schreef:ik heb er een gevolgd en dit was een basis workshop met een puzzel plaatje.
De rest leer ik mezelf aan door goed en veel te kijken en you tube!
Ik heb mezelf ook alles aangeleerd hoor Sylvia, alleen de bloementechnieken van Madhuri vond ik echt waard om een cursus in te volgen.
ja dat kan ik mij goed voorstellen.
Zo zou ik graag een workshop willen volgen spuit techniek met royal icing, dus bloemen en teksten en rozen.
Maar vind het vaak nog al prijzig en helaas hier geen geldboom of vetpot.
Dus dan is het gewoon eens proberen en de mjam taart van deze maand en de vorige staan stap voor stap in met royal icing dus dat is dan wel weer handig.
Dat is nou iets wat mij juist weer minder trekt ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie