Wat doe je als je ziek bent en je hebt een taartopdracht?

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Plaats reactie
Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Wat doe je als je ziek bent en je hebt een taartopdracht?

Bericht door Petr@ » 05-10-2011 11:47

Omdat het griep- en verkoudheidsseizoen er weer aankomt: wat doe je als je ziek bent en je hebt een taartopdracht?

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 06-10-2011 13:01

Ik maak geen taarten als ik ziek ben. Of ik annuleer òf ik zoek in overleg iemand anders voor ze (als dat qua tijd nog mogelijk is).

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 08-10-2011 10:40

Petr@ schreef:Ik maak geen taarten als ik ziek ben. Of ik annuleer òf ik zoek in overleg iemand anders voor ze (als dat qua tijd nog mogelijk is).
Hetligt er een beetje aan hoe ziek ik ben en om wat voor taart het gaat.
Als het om een bruidstaart gaat kan je toch niet maken om te annuleren.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 08-10-2011 16:31

Miranda schreef:
Petr@ schreef:Ik maak geen taarten als ik ziek ben. Of ik annuleer òf ik zoek in overleg iemand anders voor ze (als dat qua tijd nog mogelijk is).
Hetligt er een beetje aan hoe ziek ik ben en om wat voor taart het gaat.
Als het om een bruidstaart gaat kan je toch niet maken om te annuleren.
Die maak ik niet, maar in dat geval zou ik -in overleg- iemand anders in de buurt vragen de taart te maken.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 08-10-2011 21:10

Petr@ schreef:
Miranda schreef:
Petr@ schreef:Ik maak geen taarten als ik ziek ben. Of ik annuleer òf ik zoek in overleg iemand anders voor ze (als dat qua tijd nog mogelijk is).
Hetligt er een beetje aan hoe ziek ik ben en om wat voor taart het gaat.
Als het om een bruidstaart gaat kan je toch niet maken om te annuleren.
Die maak ik niet, maar in dat geval zou ik -in overleg- iemand anders in de buurt vragen de taart te maken.
Gelukkig is het me nog niet overkomen. Hoewel ik wel een keertje goed misselijk was (overgeven) en een bruidstaart moest maken, die heb ik toch gemaakt, het was immers ook voor mijn beste vriendin.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 09-10-2011 16:49

ik denk toch dat ik de taart zal maken. Het is toch een beetje last minute dus om niemand teleur te stellen zou ik het wel doen. Maar het ligt er idd aan hoe ziek je bent.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 12-10-2011 10:31

sylvia schreef:ik denk toch dat ik de taart zal maken. Het is toch een beetje last minute dus om niemand teleur te stellen zou ik het wel doen. Maar het ligt er idd aan hoe ziek je bent.
Ja de teleurstelling zal dan idd groot zijn.
Bovendien ligt het er ook aan wat voor taart het is, een bruidstaart zal ik sowieso door laten gaan en bij een kindertaart zal ik de decoratie mss iets minder doen of makkelijker doen en erbij vermelden dat ik ziek ben.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie