Welk merk biscuitmix gebruik jij meestal?

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Welk merk biscuitmix gebruik jij meestal?

Bericht door Petr@ » 13-10-2011 16:27

Welk merk biscuitmix gebruik jij meestal?

J@nine
Berichten: 471
Lid geworden op: 19-08-2010 21:49

Bericht door J@nine » 13-10-2011 18:25

Zeelandia!
If it doesn't kill you, it makes you stronger!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-10-2011 19:36

J@nine schreef:Zeelandia!
Waarom die keuze? Is dat omdat ze het verkopen in Purmerend, of echt een persoonlijke keuze?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-10-2011 19:36

Ik gebruik zelf altijd Funcakes, maar dat is dan ook het enige wat ik van dit merk gebruik.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 13-10-2011 19:51

ik gebruik de mix van taartenmix.nl of die van de bakzolder, gewoon omdat die hier te verkrijgen zijn.
Heb ook geprobeerd om zelf beslag te maken maar dat lukt me niet op een of andere manier.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-10-2011 19:55

sylvia schreef:ik gebruik de mix van taartenmix.nl of die van de bakzolder, gewoon omdat die hier te verkrijgen zijn.
Heb ook geprobeerd om zelf beslag te maken maar dat lukt me niet op een of andere manier.
Van de bakzolder heb ik ook uitgeprobeerd, maar vind die droger dan funcakes. Het is geen slecht merk ofzo, maar het droogt ook eerder uit.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 13-10-2011 19:57

Miranda schreef:
sylvia schreef:ik gebruik de mix van taartenmix.nl of die van de bakzolder, gewoon omdat die hier te verkrijgen zijn.
Heb ook geprobeerd om zelf beslag te maken maar dat lukt me niet op een of andere manier.
Van de bakzolder heb ik ook uitgeprobeerd, maar vind die droger dan funcakes. Het is geen slecht merk ofzo, maar het droogt ook eerder uit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op gelet hebt. Maar heb er eigenlijk niets over gehoord. Ik haal meestal een keer in de zoveel tijd 5 kilo, daar kan ik even mee vooruit.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-10-2011 20:19

sylvia schreef:
Miranda schreef:
sylvia schreef:ik gebruik de mix van taartenmix.nl of die van de bakzolder, gewoon omdat die hier te verkrijgen zijn.
Heb ook geprobeerd om zelf beslag te maken maar dat lukt me niet op een of andere manier.
Van de bakzolder heb ik ook uitgeprobeerd, maar vind die droger dan funcakes. Het is geen slecht merk ofzo, maar het droogt ook eerder uit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op gelet hebt. Maar heb er eigenlijk niets over gehoord. Ik haal meestal een keer in de zoveel tijd 5 kilo, daar kan ik even mee vooruit.
Ik had een biscuit van de bakzolder gebakken en er niks van tegen mijn man gezegd. Dus hij zei op een gegeven moment, is dit anders of heb je iets anders ermee gedaan, want het is ietsjes droger dan normaal. Ik merkte hetzelf ook op.
Toen de volgende dag weer een stuk en was de zijkanten al goed uitgedroogd, terwijl we dat nooit hebben met Funcakes. En ik alles precies hetzelfde had gedaan.

Nogmaals zeg ook niet dat het slecht of niet lekker is, maar dit viel ons beide toen op.

Ik haal ook altijd een grootverpakking biscuitmix, maar dan van 15 kilo ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 13-10-2011 21:03

Miranda schreef:
sylvia schreef:
Miranda schreef:Van de bakzolder heb ik ook uitgeprobeerd, maar vind die droger dan funcakes. Het is geen slecht merk ofzo, maar het droogt ook eerder uit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo op gelet hebt. Maar heb er eigenlijk niets over gehoord. Ik haal meestal een keer in de zoveel tijd 5 kilo, daar kan ik even mee vooruit.
Ik had een biscuit van de bakzolder gebakken en er niks van tegen mijn man gezegd. Dus hij zei op een gegeven moment, is dit anders of heb je iets anders ermee gedaan, want het is ietsjes droger dan normaal. Ik merkte hetzelf ook op.
Toen de volgende dag weer een stuk en was de zijkanten al goed uitgedroogd, terwijl we dat nooit hebben met Funcakes. En ik alles precies hetzelfde had gedaan.

Nogmaals zeg ook niet dat het slecht of niet lekker is, maar dit viel ons beide toen op.

Ik haal ook altijd een grootverpakking biscuitmix, maar dan van 15 kilo ;)
ja ik snap dat jij 15 kilo nodig hebt hahaha! Jij maakt veel meer taarten dan ik.
Ik ga er toch eens op letten haha ben nu wel nieuwschierig. Tis toch jammer als het net even iets minder lekker is toch. Kwa prijs maakt het niet uit volgens mij
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 14-10-2011 20:54

Funcakes! Ik heb ook ooit het merk Souzy gebruikt, omdat dat hier in het dorp te krijgen is. Maar met Funcakes werden mijn biscuits 2 keer zo hoog :).

Plaats reactie