Jongens of meisjes taarten?

Hierin zijn oude topics te lezen die niet meer toepassing zijn of waarvan creaties niet meer zichtbaar zijn
Plaats reactie
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Jongens of meisjes taarten?

Bericht door Miranda » 24-03-2012 20:17

Wat vindt jij nou het leukste om te maken, jongenstaarten of meisjestaarten?
En waarom?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 24-03-2012 21:46

Ik kan er nog geen echt antwoord op geven.
Naast de taarten van mijn moeder en mezelf heb ik alleen nog maar een taart gemaakt voor mijn kleine man.

Tot nu toe vind ik het beide erg leuk!
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 25-03-2012 09:28

Het is niet dat ik jongenstaarten niet leuk vind om te maken, integendeel, maar ik heb gekozen voor meisjestaarten omdat je daar net even iets meer mee kan, zoals glitters, parels, roosjes, hartjes, bloempjes. Je hebt hierdoor net wat meer mogelijkheden om het te decoreren.
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 25-03-2012 09:39

Nou Miranda, dat dacht ik precies het zelfde.
Ik hou zelf van lekker roze en een hoop bling bling zeg maar dus kom je snel bij meisjes taarten uit.
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 25-03-2012 13:02

Miranda schreef:Het is niet dat ik jongenstaarten niet leuk vind om te maken, integendeel, maar ik heb gekozen voor meisjestaarten omdat je daar net even iets meer mee kan, zoals glitters, parels, roosjes, hartjes, bloempjes. Je hebt hierdoor net wat meer mogelijkheden om het te decoreren.
Dar heb je idd gelijk in.
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 26-03-2012 09:10

Nou! Dat is ook toevallig! Liep net van school naar huis onderwerpen te verzinnen voor polls en deze was de eerste waar ik op kwam :D.

Het maakt mij eigenlijk niet uit, maar ik heb meer meisjes- dan jongenstaarten gemaakt en daarom maar meisjestaarten ingevuld.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 26-03-2012 09:33

Petr@ schreef:Nou! Dat is ook toevallig! Liep net van school naar huis onderwerpen te verzinnen voor polls en deze was de eerste waar ik op kwam :D.

Het maakt mij eigenlijk niet uit, maar ik heb meer meisjes- dan jongenstaarten gemaakt en daarom maar meisjestaarten ingevuld.
haha, 2 zielen 1 gedachte ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 23-04-2012 15:18

Heb meisjes taart ingevuld omdat ik tot nu toe alleen voor dames en kleine dametjes gemaakt heb, maar jongens lijkt mij wel een hele uitdaging om daar iets voor te verzinnen . het is idd waar voor meisjes heb je vrij veel keuze
mamavan4

Gast

Bericht door Gast » 23-04-2012 15:31

Ik vind ze allebei leuk om te maken. De meisjes taarten zijn misschien wel wat makkelijker om daar een taart bij te bedenken, maar dit houdt niet in dat ik jongensjaren minder leuk vind. Ik vind dit dan wel weer een uitdaging. Dus ik heb niet voor 1 van de 2 gekozen... ... ...vind het alletwee erg leuk!!!

Plaats reactie