cote dore/chocoladevulling

Vragen over het bakken van taarten en/of het vullen van taartvullingen. Of heb je hierover een tip. Plaats het hier
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-08-2011 10:11

sylvia schreef:
Natascha schreef:Ik kom er achter dat ik de verkeerde bonbonbloc heb gebruikt. Had toch met de truffel of praline moeten nemen.
Nou ja ik heb een grote cote dore reep gebruikt, puur. Heb ik nu met de slagroom warm gemaakt, gesmolten. Staat nu af te koelen.
Combinatie zal zeker het lekkerst zijn met kersenjam?
Of hebben jullie andere ideeen?
Ik gebruik bij deze vulling nooit een 2e vulling erbij.
vul je het dan 1 keer of toch 2 keer maar dan met dezelfde vulling?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Natascha
Berichten: 52
Lid geworden op: 10-11-2010 21:00

Bericht door Natascha » 13-08-2011 12:38

Nou me proefkonijnen hebben hem net gegeten. Vonden hem erg lekker.
Alleen zei een iemand, dat de laag chocola iets dunner mocht. Ik had gewoon alles wat ik had ertussen gedaan, dat is wel veel.
Ik ben zelf niet zo heel erg chocolade gek, ik ga toch liever voor botercreme. Maar dit was wel lekker, maar erg machtig, zeg maar.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-08-2011 12:44

Natascha schreef:Nou me proefkonijnen hebben hem net gegeten. Vonden hem erg lekker.
Alleen zei een iemand, dat de laag chocola iets dunner mocht. Ik had gewoon alles wat ik had ertussen gedaan, dat is wel veel.
Ik ben zelf niet zo heel erg chocolade gek, ik ga toch liever voor botercreme. Maar dit was wel lekker, maar erg machtig, zeg maar.
haha, laat me raden, de proefkonijnen waren.... je man.... en je ouders :lol: :lol: :lol:
Het lijkt mij toch een erg lekkere vulling, die ik ook nog eens moet gaan proberen. Dat wilde ik eigenlijk al eens na die workshop doen :lol: :lol: :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Natascha
Berichten: 52
Lid geworden op: 10-11-2010 21:00

Bericht door Natascha » 13-08-2011 12:59

Miranda schreef:
Natascha schreef:Nou me proefkonijnen hebben hem net gegeten. Vonden hem erg lekker.
Alleen zei een iemand, dat de laag chocola iets dunner mocht. Ik had gewoon alles wat ik had ertussen gedaan, dat is wel veel.
Ik ben zelf niet zo heel erg chocolade gek, ik ga toch liever voor botercreme. Maar dit was wel lekker, maar erg machtig, zeg maar.
haha, laat me raden, de proefkonijnen waren.... je man.... en je ouders :lol: :lol: :lol:
Het lijkt mij toch een erg lekkere vulling, die ik ook nog eens moet gaan proberen. Dat wilde ik eigenlijk al eens na die workshop doen :lol: :lol: :lol:
Nee mijn proefkonijnen zijn vrienden.
Een stel vrienden van ons gingen vandaag verhuizen. Dus een groot gedeelte van de vriendenclub is aan de schouw. Dus ik dacht dan verzorg ik wat voor de koffie... Had ik gelijk proefkonijnen (inclusief mijn vriend hoor, maar dat is zo'n chocoladefreak, hoe meer hoe beter...)

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 13-08-2011 16:08

Natascha schreef:
Miranda schreef:
Natascha schreef:Nou me proefkonijnen hebben hem net gegeten. Vonden hem erg lekker.
Alleen zei een iemand, dat de laag chocola iets dunner mocht. Ik had gewoon alles wat ik had ertussen gedaan, dat is wel veel.
Ik ben zelf niet zo heel erg chocolade gek, ik ga toch liever voor botercreme. Maar dit was wel lekker, maar erg machtig, zeg maar.
haha, laat me raden, de proefkonijnen waren.... je man.... en je ouders :lol: :lol: :lol:
Het lijkt mij toch een erg lekkere vulling, die ik ook nog eens moet gaan proberen. Dat wilde ik eigenlijk al eens na die workshop doen :lol: :lol: :lol:
Nee mijn proefkonijnen zijn vrienden.
Een stel vrienden van ons gingen vandaag verhuizen. Dus een groot gedeelte van de vriendenclub is aan de schouw. Dus ik dacht dan verzorg ik wat voor de koffie... Had ik gelijk proefkonijnen (inclusief mijn vriend hoor, maar dat is zo'n chocoladefreak, hoe meer hoe beter...)
Wat lief van je! Het taartje wel hier ff showen hé ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie