Frisse frambozenvulling

Vragen over het bakken van taarten en/of het vullen van taartvullingen. Of heb je hierover een tip. Plaats het hier
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 30-07-2012 14:04

Zou het niet in een chocoladetaart doen. Het kan natuurlijk wel, want chocolade en frambozen gaat goed samen, maar een chocoladecake is al een aanwezige smaak, zonde wanneer je dan evt niet de vullingen waar het om gaat niet goed proeft
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 30-07-2012 14:08

Miranda schreef:Zou het niet in een chocoladetaart doen. Het kan natuurlijk wel, want chocolade en frambozen gaat goed samen, maar een chocoladecake is al een aanwezige smaak, zonde wanneer je dan evt niet de vullingen waar het om gaat niet goed proeft
Okey, kan ik daar nog even over nadenken :wink: Het moet natuurlijk wel echt een lekkere taart worden :wink:

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 30-07-2012 16:50

He linda ,

Zou het ook niet in een chocotaart doen , het is net wat miranda zegt.
En linda ,het wordt vast een super taart en deze keer niet vergeten een foto te maken :wink: :lol: :lol:
mamavan4

Gast

Bericht door Gast » 30-07-2012 17:42

brenda schreef:He linda ,

Zou het ook niet in een chocotaart doen , het is net wat miranda zegt.
En linda ,het wordt vast een super taart en deze keer niet vergeten een foto te maken :wink: :lol: :lol:
Wat een ontzettend lieve reactie Brenda!!! Ik ben er uit wat ik qua vulling ga doen. Bokkepootjescreme met als tweede laag frambozenkwark met verse framboosjes erop (niet op de taart, maar op de frambosenkwark)

Enne... ... ...ik zal deze keer zeker niet vergeten een foto te maken en hier op te showen ;-) :lol: :wink:

brenda
Berichten: 2288
Lid geworden op: 29-03-2012 16:47

Bericht door brenda » 30-07-2012 21:11

Linda schreef:
brenda schreef:He linda ,

Zou het ook niet in een chocotaart doen , het is net wat miranda zegt.
En linda ,het wordt vast een super taart en deze keer niet vergeten een foto te maken :wink: :lol: :lol:
Wat een ontzettend lieve reactie Brenda!!! Ik ben er uit wat ik qua vulling ga doen. Bokkepootjescreme met als tweede laag frambozenkwark met verse framboosjes erop (niet op de taart, maar op de frambosenkwark)

Enne... ... ...ik zal deze keer zeker niet vergeten een foto te maken en hier op te showen ;-) :lol: :wink:
Klinkt helemaal toppy :goedzo:
mamavan4

Plaats reactie