stapeltaarten

Vragen, tips of suggesties over het bekleden en decoreren van taarten. Plaats het hier
Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 07-05-2013 11:17

Pumba schreef:Vier lagen was voor mij het hoogste. Ik stut altijd met doorzichtige milkshake rietjes die ik bij de Hanos koop. Mijn eerste bruidstaart heb ik met houten dowels gedaan, maar wat een crime om dat op maat te maken. De rietjes steek je in de taart en knip je zo af. Ik gebruik dubbel taartkarton onder de lagen. Ik vervoer de taarten ook altijd gestapeld. Ik moet er niet aan denken dat ik dat op de locatie nog moet doen met allerlei mensen om me heen.
Pumba, die milkshake rietjes van de Hanos, zijn die extra stevig of zoals gewone rietjes?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Pumba
Berichten: 451
Lid geworden op: 27-09-2012 20:39

Bericht door Pumba » 07-05-2013 20:27

Ze zijn gewoon net als alle andere, maar milkshakerietjes zijn dikker dan gewone rietjes en doorzichtig, dus niet wit met streepjes zoals je ze vaak ziet.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 08-05-2013 08:44

Pumba schreef:Ze zijn gewoon net als alle andere, maar milkshakerietjes zijn dikker dan gewone rietjes en doorzichtig, dus niet wit met streepjes zoals je ze vaak ziet.
dikker dus ook steviger, lijkt me dan ;)
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Mama_Angela
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 3719
Lid geworden op: 10-03-2012 19:10

Bericht door Mama_Angela » 08-05-2013 21:18

Wij hadden vandaag zwarte bij de V&D in ons drinken, deze rietjes zijn idd sterker dan de normalen rietjes
Doe ook mee met de themawedstijd en maak kans op een mooie prijs! Stem je ook mee in de poll?

Groetjes Angela mama van Soraya & Yaro

Mijn eigen winkel in leuke persoonlijke cadeautjes,
http://t-borduurwinkeltje.webklik.nl
Wie weet tot ziens

Plaats reactie