Sinterklaas is weer in het land...

Even na het bakken lekker kletsen met medetaartenbaksters. Neem even een kopje koffie / thee met een gebakje en kom lekker tot rust
Gast

Bericht door Gast » 03-12-2011 15:00

Miranda schreef:Wij vieren vandaag sinterklaas. Mijn familie komt einde van de middag hiervoor deze kant op.

Degene die het vandaag ook vieren wil ik ook heel veel plezier wensen.

Groetjes van mij
Heel veel plezier vanmiddag/avond...wij gaan het morgen vieren bij mijn beer thuis.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 04-12-2011 10:00

Linda schreef:
Miranda schreef:Wij vieren vandaag sinterklaas. Mijn familie komt einde van de middag hiervoor deze kant op.

Degene die het vandaag ook vieren wil ik ook heel veel plezier wensen.

Groetjes van mij
Heel veel plezier vanmiddag/avond...wij gaan het morgen vieren bij mijn beer thuis.
:lol: :lol: :lol: bij je beer?! :lol: :lol: :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Gast

Bericht door Gast » 04-12-2011 10:41

Bij mijn broer :wink: . Dit is dus echt een nadeel als je op de ipad berichtjes schrijft. Controleer het niet altijd, maar de i pad maakt soms hele andere woorden van, dan wat je eigenlijk bedoelt :oops: ... ... ...Bij mijn broer dus, gaan we vanmiddag sinterklaas vieren :wink:

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 04-12-2011 11:47

Linda schreef:Bij mijn broer :wink: . Dit is dus echt een nadeel als je op de ipad berichtjes schrijft. Controleer het niet altijd, maar de i pad maakt soms hele andere woorden van, dan wat je eigenlijk bedoelt :oops: ... ... ...Bij mijn broer dus, gaan we vanmiddag sinterklaas vieren :wink:
Dat dacht ik al, maar vond het wel grappig :lol:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

mamavan3
Berichten: 69
Lid geworden op: 29-11-2011 19:31

Bericht door mamavan3 » 04-12-2011 13:31

ik heb lekker met me 3 kindjes en opa thuis sinterklaas gevierd.
Eerst de fel begeerde dvd van de sint op gezet ( die is ingesproken op de namen van me kids) was erg leuk die dvd en daarna hebben ze beide 2 cadeautjes gehad.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 04-12-2011 19:28

Miranda schreef:
Linda schreef:Bij mijn broer :wink: . Dit is dus echt een nadeel als je op de ipad berichtjes schrijft. Controleer het niet altijd, maar de i pad maakt soms hele andere woorden van, dan wat je eigenlijk bedoelt :oops: ... ... ...Bij mijn broer dus, gaan we vanmiddag sinterklaas vieren :wink:
Dat dacht ik al, maar vond het wel grappig :lol:
Hebben jullie het gezellig gehad en lekker verwend?
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

sylvia
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13-05-2011 19:07

Bericht door sylvia » 05-12-2011 08:55

wij hebben gisteren sinterklaas gevierd bij mijn broer met het echte sinterklaas spel. Geen gelovige meer dus vandaar dat we een spel deden. Was echt heel leuk!
je wordt pas echt oud als de kaarsjes meer kosten dan de taart!

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 05-12-2011 10:02

Ik heb Timo gezegd dat de Piet vanacht de zak en alle versieringen weer heeft opgehaald.
Vanmorgen zei hij, ik ga ff in mijn schoentje kijken, dus ik vertelde dat de sint weer terug is naar Spanje (we doen er vandaag niks meer aan, vandaar) maar dat over een paar weekjes de kerstman komt.
Timo zei: Ik vind de Kerstman niet leuk! En hij was erg teleurgesteld dat sinterklaas weer terug gaat naar spanje.
:(
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Petr@
Moderator
<font color=99CC00><B>Moderator</>
Berichten: 1419
Lid geworden op: 13-09-2010 09:49

Bericht door Petr@ » 06-12-2011 11:33

Haha, ja hier ook eentje die gisteravond de schoenen van ons allemaal nog had gezet. Voor het geval dat... Gelukkig is de rust weergekeerd, ik werd helemaal gek van het gestuiter.
Maar wel een beetje kaal zo zonder de versiering.

Miranda
Beheerder
<font color=FF0000><B>Beheerder</>
Berichten: 11619
Lid geworden op: 18-08-2010 11:51

Bericht door Miranda » 06-12-2011 12:22

Timo en ik waren gisteren naar de IKea geweest en hadden daar ook 's avonds een hapje gegeten. bij thuiskomst stapte we uit de auto en toen liepen er pieten door de Straat samen met Sinterklaas :oops:
SH*T, had gezegd dat hij al terug was naar Spanje.
Timo riep Sinterklaas en hij zwaaide, alle pieten kwamen naar Timo en gaven hem pepernoten, ook Sinterklaas kwam. Dus ik zei "Sinterklaas ik dacht dat u al terug was naar spanje omdat u hier zaterdag al was geweest"
De Sint speelde er vrolijk op in en zei dat hij nu bij andere kinderen langs ging en hij morgen weer naar huis ging. Vroeg aan Timo of hij al fijn gespeeld had met zijn nieuwe speelgoed en dat hij volgend jaar weer terug zou komen.

PFFFF... gelukkig!

En doordat hij Sint nog even had gezien, was het gelijk nu goed afgesloten :wink:
*** Had je al die nieuw geposte creaties van de andere forumleden gezien? Neem even een kijkje en laat gelijk een reactie achter! ***

www.taartmetstyle.nl

Jouw wens, jouw smaak, helemaal jouw stijl!!!

Plaats reactie